הקיץ מתקרב ואנחנו מרגישים תמיד שאנחנו חייבים ריענון ואנרגיה אחרי שהחום הקשה מכה בנו. מיה בן אפרים כאן כדי לתת לכם מתכונים לשייקים מרעננים, טעימים ובריאים לימי הקיץ.

 

  1. שייק ירוק

    1/4 כוס חלב שקדים, 5-6 קוביות קרח, בננה קטנה בשלה, 2-3 עלי חסה ערבית (החלק הירוק הכהה) או חופן פטרוזיליה, תמר וכפית צ'יה. לטחון את כל המצרכים בבלנדר בעוצמה חזקה עד לקבלת מרקם אחיד. השייק מעולה לפני אימון, שמרגישים שצריך קצת אנרגיות לגוף.

  2. שייק ירוק קיצי

    2 קוביות מלון, חופן נענע, כוס תרד טרי, חצי מנגו, מלפפון, 2 כפות יוגורט טבעי, חצי כוס קרח וחצי כוס מים. לטחון את כל המצרכים בבלנדר בעוצמה חזקה עד לקבלת מרקם אחיד. מתאים מאוד לארוחה לפני ארוחת הבוקר – ישר כשקמים, בשביל להחדיר אנרגיות וטיהור לגוף.

  3. שייק בננה וחמאת בוטנים

    1 בננה קפואה, רבע כוס חלב שקדים או סויה, 1 כף חמאת בוטנים טבעית, 2 כפות יוגורט טבעי, חצי כפית דבש או סירופ מייפל טבעי וכוס קרח. השייק מעולה לשעות אחר הצהריים, כשהעייפות משתלטת ומרגישים שצריך ריענון לגוף לאחר ארוחת הצהריים.

  4. שייק מוקה

    1 בננה קפואה, חצי כוס קפה (אספרסו עם מים או נס מגורען מכפית נס עם מים), 1 כפית קקאו טבעי ללא סוכר, רבע כוס חלב סויה או שקדים, כפית דבש או סירופ מייפל טבעי וקרח. מתאים במיוחד לאחר שאנחנו מותשים משגרת היום, אחר הצהריים ורוצים ריענון טעים במיוחד.

  5. שייק קקאו וחמאת בוטנים

    1 בננה קפואה, רבע כוס חלב שקדים או סויה, 1 כף חמאת בוטנים טבעית, 1 כף אבקת קקאו טבעית ללא סוכר, חצי כפית דבש או סירופ מייפל טבעי, כוס קרח ומעט שוקולד מריר לקישוט. השייק מאוד בריא אך עם זאת טעים ומרענן במיוחד ומתאים לאחר הצהריים בעת המנוחה משגרת היום.

  6. שייק גזר ואבוקדו

    1 גזר, 1/8 כפית ג'ינג'ר, כף אבוקדו, מלפפון, 1 מקל סלרי, רבע כוס מים חמים או חלב שקדים או מיץ תפוחים טבעי 100% וקרח. השייק מתאים במיוחד לאחר החגים, כשחשים שיש צורך בטיהור הגוף מכל העומס של המאכלים.

  7. שייק סלק

    חצי סלק חי גדול, 1 אגס או תפוח, תפוז או פירות יער קפואים, רבע כוס חלב שקדים או מים, כפית צ'יה, קרח ומעט מים. השייק מתאים להורדת תחושת הנפיחות שמדי פעם אנו חשים.

  8. שייק ירק ירוק

    חופן פטרוזיליה, 1 מקל סלרי, חופן תרד, כוס קרח, רבע לימון, ו1/6 כפית ג'ינג'ר. מעולה להורדת תופעת הגזים.

  9. שייק אנרגיה

    שליש מנגו, חצי בננה, כף פירות יער קפואים/תותים, כף שיבולת שועל, 3-4 אגוזי מלך, 2 כפות יוגורט טבעי, 1 כפית צ'יה, כוס קרח ומעט מים. השייק נותן בוסט של אנרגיה לגוף ומתאים לפני אימון גופני.

  10. שייק קיווי

    2 קיווי קטנים או אחד גדול, חצי בננה, כף שיבולת שועל, 2 כפות יוגורט טבעי, כפית צ'יה, 1 כוס קרח ומעט מים. מתאים להתרעננות לכל אורך היום.

 

אולי יעניין אותך גם – מתכון בוידיאו של שייק ירוק >>>

חוברת מתכוני שייקים בריאים

מה את חושבת? שתפי אותי בתגובות

תגובות