האם לאכול או מה לאכול לפני השינה

Group 4

4

כתוב את הכותרת כאן

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

אכילה לפני השינה היא נושא שנוי במחלוקת בתעשיית הדיאטות, הבריאות והכושר.

יש שאומרים שעל מנת לרדת במשקל, צריך להפסיק לאכול בזמן מסוים ,
בעוד שאחרים טוענים כי על מנת לרדת ביעילות ובאחוזי השומן, צריך לאכול לפני השינה.
אני מוכנה לחלוק היום הוא החוויה ממקור ראשון עם תוצאות בעולם האמיתי והשיטות שעבדו עבור עצמי ועבור הלקוחות שלי. בראש ובראשונה, אני לא טוענת ששיטה אחת נכונה והשנייה לא. מה שאני מקווה לעשות היום הוא לתת לך כמה אפשרויות לניסוי עצמי ולראות למה הגוף שלך מגיב טוב יותר.

הסיבה ל "כתב הוויתור " היא כי מה שלמדתי בצורה כה ברורה ב- 9 השנים האחרונות שלי בתור דיאטנית הוא שכל אדם הוא שונה, ומה שטוב לאחד, לא בוודאות טוב לשני. ללמוד מה עובד הכי טוב בשבילך הוא משהו שיעזור לך לרדת במשקל ולשמור עליו ובמיוחד יתרום לשמירת הרגלים בריאים לטווח ארוך.

עכשיו, בחזרה לענייננו …

לאכול או לא לאכול לפני השינה – זאת השאלה "הכלל" שלי לאכילה בשעות הלילה הוא תמיד לעודד הפסקת אכילה כ- 2-3 שעות לפני השינה. כלל זה הינו בכדי להשיג 2 דברים עקרוניים:

# 1 – כך אנשים אוכלים באופן טבעי, פחות. למה?
מכיוון שרוב האנשים אוכלים את הכמות הגדולה ביותר אחרי ארוחת הערב, ולא בגלל שהם רעבים , אלא (וברוב המקרים.. ), כי הם משועממים. זהו זמן בטלה, ובזמן זה הישג היד להרבה חטיפים מטופשים זמין יותר.

# 2 – כך אנשים נוטים לאכול ארוחת ערב בריאה יותר, זה יוצר מעגל בריא ותכולת הארוחה בנויה מכמות חלבונים ושומנים טובים אשר תורמת לתחושת סיפוק. הידיעה שהם נאסרים לתפוס "משהו" אחרי ארוחת ערב, גורם לאכול יותר מסודר ולתכנן ארוחת ערב שתשאיר אותם זמן רב יותר מרוצים ושבעים.

בעלי ואני תמיד אכלנו ארוחת ערב עד 20:00 ,ובדרך כלל כבר הייתי במיטה עד 22:30 , וזה תמיד עבד היטב עבורי … עד ש …הילדים הגיעו. ♥

עכשיו, אני צריכה להאכיל אותם עד 18:30 כדי לעשות אמבטיות, זמן ספר ( לפעמים 3 ספרים .. ) ולאחר מכן מיטות.

ואז.. כביסות, קצת סדר ולפעמים עבודה או סתם זמן איכות ומפה לשם, שעת השינה כבר מאוחרת יותר… אישית, אין מצב שאלך לישון רעבה, ואני בטח לא אתן ללקוחותיי…

אם את/ה מוצא את עצמך במצב דומה הנה כמה הצעות לתפריט אכילה בערב ובסמוך לשינה :

Group 5

1

אכילה בשעות אחה"צ / ערב המוקדמות

דבר ראשון, חובה לאכול משהו בשעות אחה"צ / ערב המוקדמות.
עם הילדים שאוכלים או לבד, אכילה בשעה זו תוביל אותך שבע/ה לארוחת הערב ולשעות הקשות של הנשנושים והחטיפים.
פרוסת לחם או קרקרים מחיטה מלאה עם ממרח , יוגורט יווני ופרי, קערת מרק כתום או סלט עם מעט קיטניה או דגן או אם את/ה עדיין בעבודה, קערת דגנים מלאים.

Group 4

2

לפני השינה

בארוחת הערב המאוחרת, (כשעתיים לפני השינה ) אכלו. אבל אל תאכלו מנות או חטיפים עשירים בפחמימות .
כשאוכלים פחמימות , הגוף משחרר אינסולין כדי לשלוט ברמת הסוכר בדם.
אינסולין הוא הורמון אחסון שומן , והוא אינו משהו שתרצה זורם במערכת לפני השינה.

Group 5

3

כן לאכול חלבון עם קצת שומן לפני השינה.

החלבון והשומן ישמרו אותך מרוצה ארוך יותר ולא ישחררו כמות עצומה של אינסולין בגוף.
כעניין של עובדה , זה ישחרר את ההורמון היריב, גלוקגון, שהוא הורמון שריפת שומן.

חביתה או חתיכת דג, יוגורט עם אגוזים או 2-3 כפות קוטג עם קרקר.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

יכול לעניין אותך גם

התכניות שלנו