7 כלים להיפטר מהכרס

אתה לא צריך להסביר למה הכרס מפריעה לך.
כשאתה נכנס לחדר והבטן נכנסת לפניך, זה לא נעים,
זה מביך וזה לא איך שאתה רוצה שיראו אותך בפעם הראשונה.
אבל, אם תקפיד על שישה הרגלים טובים,
תוכל בקלות לראות שינוי להיפטר מהשומן בבטן אחת ולתמיד.
ריכזתי עבורך 7 טיפים שכדאי להתחיל ליישם מחר בבוקר:

Group 5

1

לאכול מההשכמה

להכניס משהו לפה לכל המאוחר שעה מאז שפקחת את העיניים. גברים רבים נוטים לסחוב את הארוחה הראשונה לצהריים,
וזה מאט את קצב חילוף החומרים.

Group 4

2

הגדלת כמות החלבון

יותר חלבון כמו בשר רזה וגבינות טובות, יעזור לך בחיטוב הגוף ובבניית מסת השריר, ויתרום לתחושת השובע, לאיזון ההורמונלי ולהפחתת השומן בגוף.

Group 5

3

הגבלת סוכר וקמח לבן

הגבל את הסוכר הלבן והקמח הלבן לאורך כל היום, ובעיקר בלילה. מאכלים כאלה מעלים את רמת הסוכר בדם וגורמים לשומן להצטבר,
לתחושת רעב ולצורך עז בעוד ועוד מתוק.

Group 4

4

יותר סיבים

מזונות עשירים בסיבים תזונתיים כמו קטניות, שיפון, אוכמניות, סובין, שיבולת שועל ופשתן משביעים לאורך זמן ומפחיתים אכילה לילית ונשנושים.

Group 5

5

ויטמין סי וסידן

מזונות עשירים בשני אלה, כמו גויאבה, פלפלים, תותים, קיווי, פטרוזיליה, תרד, סרדינים, דגנים מלאים, כוסברה ופטרוזיליה – עוזרים לנו להיות רגועים יותר ולהיפטר משומן בטני מהר יותר.

Group 4

6

הגבלת אלכוהול

לפזר את האלכוהול במהלך השבוע.
לא יותר מפעמיים-שלוש בשבוע.

Group 5

7

לאכול מסודר

לפזר את האוכל לאורך היום, 5-6 פעמים ביום. 2-3 קטנות ו-3 גדולות יותר. מעט ארוחות במהלך היום גורמות לאגירת שומן, בעיקר אם הן גדולות ועמוסות כי הגענו אליהן רעבים במיוחד.

 
זכרו! כל שינוי בהתנהלות יקדם תוצאות. 
חשוב מאוד להחליט ופשוט לקום, להתארגן, לתכנן ולהתחיל ליישם.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

יכול לעניין אותך גם

התכניות שלנו