בעבר, הייתה פחות מודעות להרגלי אכילה נכונים,
כך שאף אחד לא באמת חינך אותנו, איך לאכול נכון, על מה לשים דגש במהלך היום
ומה באמת מניע את הגוף לרצות יותר סוכרים ופחממות …

מה אם הייתי אומרת לך שיש סוגי מזונות אשר שורפים שומן
ובמקביל –גם בריאים יותר לגוף שלנו ?
סוגי מזונות שגם כוללים מרכיבים חיוניים לגוף, כאלה שיעודדו את חילוף החומרים של הגוף,
ירגיעו אותו, יכינו אותו לשעות אחר הצהריים הקשות
ויובילו להרזיה בטוחה?

אז יש. כן.
אני באופן אישי מכניסה את כל המזונות האלו בתוכניות של תפריט דיאטה ורואה תוצאות מדהימות

סוגי מזון שעוזרים לרדת במשקל

אגוזים – אגוזים עוזרים להפחית שומן בטני היות והם שומרים על תחושת השובע. אכילת 10 שקדים או אגוזים ביום ישאירו תחושה של סיפוק ושובע לאורך זמן.

פירות יער – מכילים המון סיבים. בכוס אחת של פטל, לדוגמה, יש שישה גרם של סיבים.
אלו מספקים לנו שובע וסיפוק.

ביצים – הגוף שלנו זקוק לוויטמין בי 12 וחלבון.
על מנת לבצע חילוף חומרים טוב יותר ויתרה מכך, כדי לעכל שומן טוב יותר.
מומלץ ביותר לאכול ביצים לארוחת הבוקר היות וביצים מספקות לגוף המון אנרגיה ושובע.

בשר רזה ודגים – סלומון, טונה והודו הם כולם דוגמאות טובות למקורות מזון אלו – הם עשירים בחלבון והם נחשבים לאופציה הבריאה ביותר ביחס לחלופות.

חמאת בוטנים – הכמות הנכונה של חמאת בוטנים יכולה להוביל ליתרונות רבים.
היא מכילה ניאצין (חומצה ניקוטינית), חומר אשר יחזיר את מערכת העיכול לתלם וימנע את תחושת הנפיחות של הבטן. יכולה לשלב בדייסה, כרוטב לעוף, על פרוסת לחם או בשייק.

שיבולת שועל – שיבולת שועל גורמת לתחושה של שובע לאורך שעות, מפחיתה את רמת הכולסטרול בדם, מורידה את רמת הסוכר בדם ומעודדת שריפת שומן .

תפוחים – תפוחים עשירים בוויטמין סי, הם עשירים בסיבים תזונתיים ויתרה מכך, הם יעילים למערכת העיכול שלנו.
GO APPLE!

אבוקדו – הכל טעים יותר .. עם אבוקדו. אבל חוץ מהיותו טעים, יש בו חומרים אנטי בקטריאליים ואנטי פטרייתיים. כמו כן הוא כולל חומצות אמינו, מה שמועיל לכבד ויוצר עליו פחות עומס.

שילוב חלק מהמזונות במהלך היום – תורם לכל כך הרבה פרמטרים
מלבד שובע. הם תורמים לרוגע, לירידה יפה במשקל ולשיפור חילוף החומרים והורדת כולסטרול. וזה המקום לציין כי על מנת לזכות לתוצאות טובות כדאי כמובן לשלב את צריכתם של מזונות הללו עם פעילות גופנית,  ושתייה מספקת של נוזלים.
מנסיוני, די במודעות זו כדי להתחיל בשינוי דפוסי אכילה,
ומשם הדרך להצלחה כבר קלה הרבה יותר!

מידע נוסף >> תכניות ירידה במשקל של מיה

מה את חושבת? שתפי אותי בתגובות

תגובות