אני תמיד "חופרת" ללקוחות שלי… תוסיפו ירוקים לתפריט!
אין כמו ירוקים. הם מנקים את הגוף, מעודדים יציאות ועוד מתנות נפלאות.
הנה כמה יתרונות בריאותיים מופלאים של הכוסברה – שמוסיפה גם בטעם וגם בפן הבריאותי.

כוסברה משמשת לא רק כצמח תבלין אלא גם כצמח מרפא.

היא תורמת לבריאות הלבלב, הכבד והכליות, ותורמת להורדת נפיחות בשל כך שהיא מוציאה מגופכם את הנוזלים המיותרים שנאגרו.
הכוסברה בעלת ארומה מדהימה והיא התוספת המושלמת למרקים, בשר, דגים, מוקפצים, תבשילים וסלטים טריים.
מלבד הארומה המדהימה שלה, כוסברה עשירה גם בחומרים מזינים ובריאים והיא תיתן לגופכם שפע של תועלות בריאותיות.
כוסברה עשירה במינרלים ובוויטמינים כמו ויטמין B, C, E ו- K, ותורמת לעבודת מערכת עיכול תקינה ולאיזון החומציות בגוף.

10 יתרונות בריאותיים של אכילת כוסברה:

1. מסייעת לניקוי טבעי של רעלים

הכוסברה ממריצה את תפקודי הכבד ומסייעת לניקוי רעלים.
מסייעת לגופכם לשטוף החוצה רעלים ומתכות כבדות.
בין המתכות הכבדות כלולות גם כספית ואלומיניום.

2. טיפול בעודפי נוזלים בגוף

הכוסברה מסייעת להורדת נפיחויות ולהוצאת נוזלים מיותרים מהגוף, מה שתורם לבריאות הכליות.

3. צמח מרפא לטיפול במערכת העיכול

הכוסברה מסייעת בייצור מוגבר של אנזימים של מערכת העיכול.
לכן היא תעזור לכם לפתור בעיות עיכול רבות כמו שלשול, עצירות והתנפחות של הבטן. אכילת כוסברה אף תסייע לכם למנוע בחילות והקאות.

4. כוסברה עוזרת למנוע סוכרת

הכוסברה מגבירה את ייצור האינסולין בלבלב, אשר בתורו מעלה את רמות האינסולין בדם וכך היא מסדירה את רמות הסוכר בדם.

5. טיפול טבעי לסובלים מכולסטרול גבוה

הכוסברה מסייעת לגוף לסלק את השומן העודף ולהפחית את רמות הכולסטרול בדם, מכיוון שהיא מכילה נתרן ואשלגן טבעיים.
בין חומצות טבעיות אלה יש גם חומצה לינולאית, חומצה אולאית, חומצה פלמיטית, חומצה סטארית וחומצה אסקורבית טבעית הנקראת גם ויטמין C.
שלל החומצות הללו, יעילות מאוד באיזון רמות הכולסטרול הכלליות בגופנו, והפחת כולסטרול LAL "הכולסטרול הרע".

6.  כוסברה – לסובלים מאנמיה ועייפות מוגברת

הכוסברה שופעת בברזל טבעי וחיוני, המסייע לסובלים מאנמיה להעלות את רמות הברזל בדם.

7. כוסברה עוזרת לכם לישון טוב יותר

מי לא רוצה לישון טוב יותר? הכוסברה, מאזנת את הכימיקלים שבגופנו,
איזון זה, מרגיע את העצבים ומאפשר שינה עמוקה ואיכותית.

8. הפרעות במחזור הוסת – לא עם כוסברה

כוסברה היא ממריץ ומאזן טבעי של הפרשות ההורמונים של המערכת האנדוקרינית.
מה שגורם להשפעה חיובית על ההורמונים, המסדירה ומדייקת את הופעת הווסת והיא גם מפחיתה, את הכאבים בזמן הווסת.

9. שומרת על בריאות העצמות

תכולתה הגבוהה של ה-כוסברה בוויטמין K, שומרת בצורה יעילה על בריאות העצמות.

10. מונעת ריחות לא נעימים של הגוף

היות והכוסברה פועלת בגוף כמסלקת רעלים, היא מסלקת ריחות לא נעימים הנובעים מחיידקים.
צריכת כוסברה על בסיס קבוע, היא סיוע מצוין לאנשים שיש להם בעיות עם ריחות לא נעימים מהגוף.

בנוסף לכל הטוב הזה – כוסברה כצמח אנטי דלקתי (היא מכילה צינאול וחומצה לינלאית)
מרפאה דלקות בלחמית העין, כיבים בפה, מונעת מחלות סרטניות, תורמת לריפוי סרפדת,
פריחות, דלקות ותופעות אלרגניות שונות בעור ומסייעת במניעת לחץ דם גבוה.

את הכוסברה אני ממליצה להוסיפה לתבשילים וסלטים כשהיא חיה ושטופה.
אם לא אכלתם מספיק כוסברה עד עכשיו, זה הזמן להתחיל.

מה את חושבת? שתפי אותי בתגובות

תגובות