מה ההבדל בין הרזיה לבין ירידה במשקל

כמה פעמים אמרת לעצמך אני חייבת דיאטה או אני רוצה להיות רזה, במיוחד בתחילת הקיץ או כשיש סיילים שווים ואת מגלה שהפריט החלומי והנחשק שקורץ לך מחלון הראווה לא באמת עולה עליך במשקלך הנוכחי.

חשוב לי להסביר שיש הבדל משמעותי בתפיסה בין ירידה במשקל לבין הרזיה. מבחינתי, הרזיה לא צריכה להיות נקודת היעד הסופית שלך. את לא חייבת להיות רזה, זה לא האידיאל בעיני. ירידה במשקל, לעומת זאת, היא תהליך שפוי, מדוד, הדרגתי, אחר לגמרי. ירידה במשקל היא משהו שאנחנו בוחרות לעשות מהרבה סיבות ולאו דווקא על מנת להיות רזות יותר.

הרזיה מלווה לרוב בדיאטות מסוגים שונים במיוחד דיאטות כאסח, את מחליטה להיות רזה ורוצה להגיע ליעד סופי שהוא לא תמיד ריאלי ועשוי לגבות ממך הרבה קורבנות לאורך הדרך. כולל קורבנות בריאותיים כי אם ההרזייה שלך מלווה בהרעבה או באכילה של מוצרים שאת לא אוהבת. יכול להיות שתרזי, אבל יכול להיות שתרזי ותרגישי רע עם עצמך. העור יהיה רפוי כי רזית באופן דרמטי ומהר מדי ורוב הסיכויים שאם רזית מהר ובקיצוניות, את תחזרי אחורה מהר מאוד ואולי אפילו תוסיפי על המשקל ההתחלתי שלך.

ירידה במשקל היא בעיני תהליך אחר לגמרי. ירידה במשקל היא החלטה להפחית במשקל מטעמי בריאות, אסתטיקה, כי את רוצה לחזור למשקל שאהבת לפני שילדת או לפני שהפסקת לעשות כושר או לפני שהתחלת לאכול אוכל שאינו בריא והמודל שלך הוא לאו דווקא להיות רזה אלא פשוט לרדת במשקל כדי להרגיש יותר טוב עם עצמך. לכל אישה יש משקל יעד אחר ולרדת במשקל יכול להיות תהליך מתון שגם תיהני ממנו.
כשאת לא בלחץ להרזות אלא לרדת במשקל, קל יותר לרדת, כי את עושה דברים לאט לאט, בקצב שנכון לגוף שלך, תוך כדי שמירה על הבריאות וכך תוכלי גם להחזיק מעמד זמן רב יותר במשקל אליו תגיעי מבלי לשאוף להיות רזה כמו החברה שלך שיש לה אולי מבנה גוף אחר.

תכנית ירידה במשקל נועדה לסייע לך להפחית ממשקלך בדרך נעימה כאשר הכל מתבצע באופן דיגיטלי. יש לזה הרבה מאוד יתרונות: חיסכון של זמן ונוחות, את יכולה לנהל את התהליך און ליין ולהתייעץ בקבוצה הסגורה מתי שתרצי בכל שאלה שצצה. התכנית כוללת תפריטים מיוחדים שנבנו כך שתהני מהירידה במשקל, כן, כן, מתכונים טעימים ופשוטים שתוכלי לתקתק גם כשאת מותשת ובקושי עומדת על הרגליים יחד עם טיפים והסרטונים שלי שיעזרו לך לקבל אנרגיות טובות וכמובן להתמיד בתהליך. תוכלי לבחור בין תכניות שונות אפקטיביות לירידה במשקל, כך שתוכלי לבחור את התכנית המועדפת עליך לפי הצרכים. תזכרי שאת לא לבד, אני והקבוצה כאן בשבילך בתהליך ירידה במשקל. בואי נצא לדרך…

לשיחת ייעוץ, לפרטים והרשמה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מתנה: חוברת מתכוני מרקים!

מרק חם בשעות אחה"צ עושה פלאים. הכנתי במיוחד לחורף חוברת מרקים, כאלה שפשוט להכין וטעים לאכול
והיא לגמרי בחינם!