אוטוטו חגי תשרי וזו התקופה שאותי, אישית, הכי מרגשת בשנה. הבגדים החדשים, הקניות, האנרגיות המתחדשות, הריחות, המשפחה והאוכל. כן, האוכל הנפלא הוא ברכה! אין מקום לפחד ממנו אם אנחנו זוכרות לשמור על מיקוד ושליטה. כמו במעבר חצייה, אם נלך לא, נסתכל לצדדים ונימנע מהסחות דעת, נעבור גם את החגים בבטחה, ובלי לוותר על שום דבר שאנחנו אוהבים.

למה משמינים בחגים? יש לכך שתי סיבות: 

  1. צום עד האוכל: אנחנו חושבים שנחסוך לקראת הארוחה. הפוך! אם הגוף רעב מדי בארוחת הערב, אנחנו מאבדים שליטה על הכמויות ומעמיסים בארוחות עצמן ובקינוחים, צורכים יותר פחמימות ושומנים ופחות חלבונים.
  2. כדור שלג של ויתורים: באמת שהצלחנו להחזיק את עצמנו יפה. אבל אז קרצה לנו איזו מנת פחמימות שווה. לקחנו ביס אחד, ואז אם כבר נפלנו איבדנו שליטה והמשכנו לעוד ועוד ביסים.

אז איך נתכנן את החגים שלנו כך שאפילו נצליח לרדת במשקל? 8 כללים להגנה על עצמנו במהלך החגים:

1. הגדירי מטרה לחג
חשבו "איך אני רוצה להיראות בסוף החגים?". סמנו לכם את מפת האוצר ואת השלבים עד שתגיעו ליעד שלכן. קחו את הרשימה אתכם לארוחת החג.

2. אל תוותרי על ארוחות
אולי אתן חושבות שעל-ידי דילוג על ארוחת בוקר או צהריים תוכלו "לחסוך בקלוריות", אבל במציאות זה רק יגרום לכן לעלות במשקל. כשהגוף רעב הוא מאחסן מאגרי שומן ולא מצליח לפרק ביעילות את השומנים שיקבל בארוחה הבאה. אז פשוט תקפידו שהגוף ישרוף שומנים לאורך כל היום.

3. אכלי בריא בשבועות שלפני
הרבה פעמים כשאנחנו עושות "דיאטות" שבהן אנחנו נמנעות ממתוקים ומפחמימות, אנחנו יום אחד מתעוררים ו"מתפוצצים" על כל מה שמנענו מעצמנו. לכן חשוב לאכול בריא ככל האפשר כבר בשבוע שלפני החג.

4. רשמי מה אכלת
תתפלאו כמה שזה יעזור לכם לשמור על איזון.

5. פעילות גופנית – חובה
צאו לטיול או לריצה בתחילת היום. כל יום. אל תדחו את זה לאחרי החגים.

6. מים לפני הכל
הגוף שלנו מורכב מ-60-70% מים. שתיית 2 כוסות לפני כל ארוחה יכולה לעזור לנו לרסן את התיאבון ומעודדת אכילה בריאה.

7. לבשי את הבגדים הכי מהממים שלך לארוחות החג
בגדים צמודים עוזרות לנו להרגיש מתי אנחנו מלאות.

8. יחד זה לא לבד
שתפו מישהו בתהליך שאתן עוברות.

שתהיה שנה מתוקה כדבש!

מזכירה שקבוצות חדשות לתכנית 45 יום
יוצאות לדרך ב 3.11 – וההרשמה המוקדמת בעיצומה!