כיום משקל גוף אופטימלי כבר מוטמע בתודעה כצורך בריאותי של ממש,
ואם נוסיף לכך את העובדה שהרושם הראשוני משחק תפקיד גדול בחיינו אנו מודעים לכמויות השומן שלנו יותר מתמיד.
אך סגנון החיים של היום הפך להיות קדחתני הודות לשגרת חיים עמוסה ובמקביל,
פיתחנו הרבה הרגלי תזונה לא נכונים. ואף שישנן עוד סיבות נוספות הגורמות לעלייה זו,
אורח חיינו תוכם לכך שאצל יותר ויותר מאיתנו מתפתחים מצבורי שומן במקומות הלא רצויים.
אך האם זה אפשרי להיפטר משומן בטני ב – 7 ימים בלבד? ( כן, בהחלט!)

אך קודם חשוב להכיר בכך שהרגלי תזונה בריאים הכוללים גם פעילות ספורטיבית משחקים תפקיד מרכזי בשמירה על משקל הגוף.
ירידה במשקל היא חיונית, אך מה שיותר משמעותי הוא סוג האוכל אותו מכניסים לגוף ואיכותו. האוכל משפיע על חילוף החומרים של הגוף, ממש כמו הגנים.

אז, את מוכנה?

לפניך טיפים שיעזרו לך להוריד שומן בבטן ולהשיג בטן שטוחה במהרה –

1. תזונה אופטימלית – אז נכון שלתפריט טוב יש תפקיד משמעותי באיבוד שומן בטני.
זאת בהנחה שמדובר בתזונה מזינה אשר כוללת בשר רזה, דגים, אגוזים ושאר רכיבים חיוניים לגוף. לתהליך מסוג זה ישנו תפקיד מרכזי לירידה במשקל היות ומונעת מהגוף לאגור שומן. ללא ספק, תזונה אופטימלית היא כזו אשר תועיל לגוף מצד אחד ומהצד השני תעזור להיפטר מהשומן של הגוף.

2. אכילה איטית – זה ידוע שבן אדם אשר אוכל מהר, צורך יותר אוכל מאשר אדם שאוכל לאט. יש לקחת את הזמן, ללעוס את האוכל כמו שצריך.
אכילה איטית יעילה למערכת העיכול ועוזרת לאוכל להתעכל יותר טוב.

3. הגבלה של אוכל המכיל פחמימות – זה מאוד חשוב לגלות שליטה ולהגביל את צריכת המזונות אשר מכילים פחמימות,
כמו למשל פסטה או לחם. זאת בגלל שמזונות עתירים בפחמימות מעלים את רמת הסוכר בדם,
ועוזרים לשומן להצטבר ויתרה מכך – להוביל לקיומם של מאגרי שומן. אם אין אפשרות להימנע מלחם כליל, מומלץ ורצוי להגביל את הכמות .

4. שתיית מים – מים קרים הם דרך יעילה להעלות את רמת המטבוליזם של הגוף ובדרך זו ניתן לשרוף יותר קלוריות. מרבית האנשים חושבים כי אין דבר יותר טוב מאשר לשתות מים מינרלים והדעות חלוקות, אך בכל אופן יש להימנע משתיית משקאות מתוקים וסינטטיים. אם ברצונך בתחליף למשקאות אלו – תה ירוק הוא פתרון מצוין ויעיל לשריפת שומנים מיותרים.

5. להתחיל את היום עם מיץ לימון – זהו אחד הטיפולים הטובים ביותר כדי להיפטר משומן בטני.
כל שעליך לעשות הוא פשוט לסחוט מיץ לימון צהוב אל תוך כוס של מים פושרים וללגום.
שתי משקה זה בכל בוקר על מנת לעודד את חילוף החומרים של הגוף ולהיפטר מנפיחות ושומן באזור הבטן בקלות וביעילות.

6. ויטמין C וסידן – שני חומרים מזינים אלו יעילים לאיזון ההורמון הגורם למתח המוכר בשם קורטיזול.
ההורמון הזה גורם לגוף לאחסן שומן רווי. צריכה של שני חומרים אלו עוזרת לנו גם להיות רגועים יותר וגם להיפטר משומן בטני מהר יותר ולהשיג שתי ציפורים במכה.
ויטמין סי ניתן למצוא במזונות כמו גויאבה, פלפלים, תותים, ברוקולי, קיווי, תפוזים ופטרוזיליה.
סידן ניתן לצרוך דרך חלב ויוגורטים דלי שומן, תרד, סרדינים, דגנים עשירים בסיבים תזונתיים ועלים ירוקים כמו פטרוזיליה וכוסברה.

7. פעילות גופנית ובעיקר – יוגה – ישנם סוגים שונים של אימוני יוגה אשר מוכח כי מסייעים לשמור על כושר הגוף ביחס לסוגים אחרים,
על ידי כך שהם מגבירים את צריכת האנרגיה שלנו. זה אולי מפתיע, אך בעזרת תרגול יוגה ניתן להפחית שומן – העובדות מדברות בעד עצמן .

8. אם את באמת רוצה להצליח במשימה – מומלץ שתהיי מוכנה עם תפריט מאורגן, מסודר ונכון לשבעה ימים מבעוד מועד.
כזה שמחולק נכון במהלך שעות היום ולא גורם לנפילות סוכר, לצום או להפרשים גדולים בין ארוחה לארוחה, חוסר חלבון ועומס מלחים.

אז אלו הם הטיפים העיקריים בעזרתם ניתן להיפטר משומן בטני תוך 7 ימים.
החשוב מכל אלו זה פשוט לקום ולהתחיל ליישם, מהיום!

לא ממחר.
מקווה שמצאת את המאמר הזה כמועיל ואני מאחלת לך אורח חיים בריא, שנה נפלאה ורק בריאות וחיונית!

שלך,
מיה.

אתן מוזמנות להכנס למגוון תוכניות ירידה במשקל >>>

מה את חושבת? שתפי אותי בתגובות

תגובות