הימים עוברים, השנים טסות. הילדים לא תמיד עוזרים לנו לישון – והמטלות לא מסתיימות אף פעם.
ונכון ש-לישון טוב, לשתות מים לתכנן רגעי הפסקה לעצמך במהלך היום ולהניע את הגוף עם פעילות , מועיל מאוד לנפש ובכך גם לבריאותך..

אך העייפות לא תיפתר ולא תשתפר
אם תזונתך אינה מזינה את התאים ואת המערכת עצמה ..

הנה כמה טיפים של תזונה שיכולים לעזור לך עם עייפות כבדה:

  1. הניחי את כוס הקפה

אני יודעת שהוא מריח טוב, אבל את יודעת שעדיף לך בלעדיו. בישראל, יש תרבות קפה משגשגת וכל-כך קשה ללכת נגד זה, אפילו קפה נטול-קפאין עושה אותך חסרת מנוחה ומביא איתו נפילת אנרגיה איומה אחר-כך.
אל תפסיקי בבת אחת, תעשי את זה בהדרגה ואל תהיי קשה מידי עם עצמך. כל מה שצריך זה לקחת החלטה ולמצוא תחליף הולם. שייק ירוק או אחד השייקים מהחוברת שלי, תה קמומיל וחליטות הם תחליפים מדהימים
במקום לפחות 2 מכוסות הקפה שאת לוגמת.

  1. הורידי את ידך מג'אנק פוד 

אם יש לך בכלל אנרגיה לאכול כמו שצריך, סביר להניח שתלכי על הג'אנק פוד הקל והזמין ביותר,
כזה שאפילו לא צריך לבשל: חטיפים, שוקולד, לחם וגבינה. הגוף שלך יודע שאת לא במצב אידיאלי, המוח שלך אומר לך כל הזמן שאת עייפה, אז זה מגיע לך, לא?
אבל אולי תנסי להחליף את השוקולד במנת פרי מידי פעם. יש שיאמרו שגם בפירות יש לא מעט סוכר, אבל הם מלאים בחומרים מזינים וזה כנראה יותר טוב ממה שיתכן ויש לך ביד כרגע. התחילי את הבוקר עם ארוחה מזינה, המכילה סיבים וחלבונים כמו כריך שיפון, עם ביצים או שומנים חיוניים כמו אבוקדו או טחינה.

  1. הגבילי את צריכת מוצרי החלב

אף פעם לא היה לי איזה עניין מיוחד עם מוצרי חלב, אבל בחיי, מאז שצימצמתי, רמת האנרגיה שלי המריאה שחקים.
העור שלי זוהר יותר ואני יכולה לרקוד חצי יום בלי הפסקה.

נסי להחליף את חלב הפרה בחלב שקדים או חלב שיבולת שועל – ורצוי שיהיה מהסוג הנטול כימיקלים
תאמיני לי – את תרגישי טוב הרבה יותר.

  1. אכלי ירקות

כן, להמלצה הזאת יש כבר זקן ובכל זאת היא עדיין כאן. מה שכן, ירקות לא צריכים להיות משעממים,
יש המון דרכים ממזריות להכניס יותר ירוקים וירקות לתפריט שלך. אפשר למצוא לא מעט מתכונים טעימים מאוד למרקים,
מוקפצים, סלטים פשוטים ושייקים ואל תהיי עצלנית.. עצלנות מובילה לתיסכול.

נסי ללכת לישון מוקדם,
להשלים תזונה עם בשר ומזונות העשירים בברזל ובויטמין B12, לשחרר מועקות נפשיות,
להזיז את הגוף, לחתוך בקפה, לאכול פחות ג'אנק, להפחית חלב, להוסיף ירקות ולחייך- והרבה.
והכל יראה הרבה יותר טוב!

מה שבטוח- שהשקעה בתזונה טובה ואיכותית היא אחד הדברים החשובים והמתחשבים ביותר שאת יכולה לעשות למען עצמך.

בהצלחה ביישום, ונפגש בוידאו הבא

מה את חושבת? שתפי אותי בתגובות

תגובות