איך להקל על תחושת הנפיחות?

היום אנחנו הולכות להלחם בתחושת הנפיחות!
ישנן שש דרכים פשוטות להרגיע את הנפיחות ולהקל על עיכול המזון כדי שתרגישי בטוחה וקלילה.

Group 5

1

הימנעי ממזון תעשייתי

הימנעי משומן רווי, שמרים, עודף מוצרי חלב, תחליפי סוכר ומשקאות מוגזים, החליפי אותם במזונות טריים כמו ממרחי ירקות, פירות טריים כמו מנגו, מלון, ענבים וירקות חיים כמו תרד, חסה מסולסלת או חסה אמריקאית . מזונות תעשייתיים המגיעים מקופסאות, משימורים או ממטבחים גדולים יכללו תמיד כימיקלים או תוספי מזון, חומרים משמרים ותחליפי סוכר או שומנים שהגוף לא מזהה ובסופו של דבר יכולים לגרום לך לנפיחות.

Group 4

2

אכלי ירקות שלא מנפחים אותך

אכלי ירקות שלא מנפחים אותך וגורמים לגזים ואגירת נוזלים מיותרים בגוף :
המנעי מקולורבי, ברקולי חי, כרובית לא מבושלת, כרוב בכמות גדולה, ומשקאות המכילים קפאין ולקטוז בכמות גדולה כן, זה אומר לא לדיאט קולה ולא לחלב.

Group 5

3

אכלי פירות כארוחה בודדת

אכלי פירות כארוחה בודדת ולא כחלק מארוחה או סלט. וזה אומר, פרי אחד בכל פעם ובין ארוחות בלבד.
שילוב הפרי יחד עם מזונות אחרים יגרום לכך שהגוף יעכל את המזון קודם לכן ורק לאחר כמה שעות את הפרי, בניתיים, הפרי עלול להירקב בקיבה ולגרום לנפיחות וגזים.

Group 4

4

הפחיתי מלח

עודף מלחים צובר נוזלים בגוף. שתי מים כשאת קמה בבוקר, במהלך היום ולפני השינה,
שתי 2.5 ליטר של מים לטהר את הגוף ולשטוף את כל המלח מהיום. ההמלצה היא לשתות מים לפני האוכל ולא במהלך הארוחה כיוון שמים עלולים לדלל את מיצי הקיבה ובכך לגרום לנפיחות.
אכלי מזונות משתנים:כמו עגבניות, גזר, פטרוזילה, חסה, פירות, קפה ותה ירוק בכל יום והשתמשי בחומץ ויניגרט בסלט .

Group 5

5

הקפידי להתעמל

כשאת זזה, האוכל זז. פעילות עוזרת לחילוף החומרים, ליציאות, לשריפת שומן ולהשטחת הבטן.
אז אם את אוהבת יוגה, פילאטיס, הליכה, ריצה, טאי צי או קיקבוקסינג, רשמי זאת כמטרה שבועית ביומן והכיני את כל התשתית, המשמרות, הבייביסיטר או הבעל לביצוע המטרה.

Group 4

6

בערב, סיימי לאכול מוקדם

בערב, סיימי לאכול מוקדם, כ 3-4 שעות לפני הכניסה למיטה בלילה. אכילת ארוחה גדולה לפני השינה גורמת לאוכל להשאר במקומו ולמערכת העיכול לעבוד קשה מידי. הקפידי לישון כל לילה בסביבות 7-8 שעות. כאשר ישנים טוב, רמת הסטרס יורדת, חשים בפחות רעב ומעכלים יעיל יותר…
אכלי ארוחת ערב מוקדמת וצנועה

ועוד טיפ אחרון? בצעו לעצמכן מסג' לבטן. מסג' לבטן יכול לעזור לעודד יציאות ונטרול גזים,
איך מתחילים ? במעגלים בכיוון השעון, כן, עובד גם עם הילדים

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

יכול לעניין אותך גם

התכניות שלנו